Mizuno HAYATO wit
Categorieën: Jeugd tot 18 jaar , Jiu-jitsu Pakken , Judopakken , Volwassen , Wedstrijdpakken
€ 65,00 – € 75,00
Mizuno HAYATO wit
De Hayato is een ideale wedstrijdjudogi gemaakt van 550 grams katoen, voor junioren, maar ook uitermate geschikt voor volwassenentraining. Het is een comfortabele katoenen judogi ontworpen voor judoka’s die op zoek zijn naar kwaliteit en flexibiliteit.
LET OP: Dit judopak wordt zonder judoband geleverd!!
Ook als een set (een wit EN een blauw pak) met 10% korting.
Welke maat heb ik nodig? het pak is gemaakt van 100% Katoen, dus comfortabel , let wel op het pak krimpt, neem de echte maat van de judoka plus een paar centimeter extra en dan afronden naar boven.
Lees meer- Achteraf betalen
- Uitstekende reviews!
- Scherpe prijzen
- Snelle levering
- Deskundig advies
Beschrijving
BESCHRIJVING
Jas:
– Rijstkorrel
– Geborduurd zwart Mizunologo op de linkermouw
– Zwart label met wit Mizunologo aan de onderkant van de jas
– Zwart binnenlabel met wit Mizunologo
– Rugverstevigingsnaad
– Kraag- en onderarmverstevigingen
– Driehoekige versteviging bij de onderkant van de jas
Broek:
– Trekkoord
– Verstevigingen vanaf de onderkant van de broek tot de knieën
– Zwart label met wit Mizunologo onder de rechterknie
SPECIFICATIES
GEWICHT (G): 550g
MATEN: 130-190
VERZORGING




MATERIAAL
-Bestelnummer 22GG9A550101
Mizuno is toegewijd aan het helpen van elke atleet die zicht begeeft in de wereld van sport. Met het constante verlangen om te innoveren en de maatschappij te helpen door het produceren en aanbieden van sportgoederen, proberen ze een merk te bouwen die resoneert met hun kernwaarden en doelen.
Koester de momenten en vertrouw in het proces
Rihachi en Rizo Mizuno geloofden dat de passie voor sport, ongeacht op welk niveau, iedereen uitdaagt om zijn eigen lat te verhogen en een betere versie van zichzelf te worden, toen zij het merk in 1906 oprichtten. Dat is waarom ze hun blijven richten op het ontwikkelen van sportgoederen en het wereldwijd promoten van sport. Voor meer dan 100 jaar verbreken ze barrières met hun filosofie en kernwaarden, en ondertussen is deze boodschap ingebed in de slogan “Reach Beyond”.
Deze slogan komt voort uit onze vijf merkwaarden: betrouwbaar, innovatief, prestatiegericht, inspirerend en gepassioneerd. Met de slogan: het bereiken wat je nu (nog) niet hebt, willen ze iedere sporter motiveren, aanmoedigen en steunen in hun reis naar hun volgende doel en verder.